Hiermee heeft u deskundige hulp bij het installeren en werken met Minipak Boekhouding en Factuur.
U kunt dan mailen / bellen met onze deskundige en vriendelijke helpdesk. Kosten € 60,00 excl. BTW / pakket/jaar.
Wij adviseren het eerste jaar ondersteuning te nemen. u doorloopt de hele boekhoudcyclus vanaf het inrichten van een administratie , BTW-aangifte doen, tot en met de eerste jaarafsluiting.
Met de hulp van Minipak zijn eventuele vragen vaak snel opgelost.
Wilt u stap voor stap Minipak Boekhouding / Factuur in richten en leren begrijpen onder deskundige begeleiding?
Dit pakket is gebaseerd op 3 uur voor € 195,00 excl. BTW
We helpen u met de opzet van het boekhouden of factureren / orderadministratie
We zorgen dat alle vinkjes correct staan om de administratie grotendeels automatisch te laten verlopen.
We laten u duidelijk zien hoe u het beste met de programma’s kunt werken.
Daarna is er alle ruimte voor vragen over het boekhouden / factureren die voor u niet helemaal duidelijk zijn.
Heeft u specifieke vragen of zaken die u wilt aanpakken, waarbij u snelle en vakkundige hulp kunt gebruiken?
Kosten zijn € 65,00 / uur (in overleg)
Wij kijken mee in uw computer met Anydesk
Zaken waarin we met u meedenken zijn b.v.
U wilt bestanden importeren
U wilt kijken of uw programma kan samenwerken met andere apps of programma’s
U heeft vragen over het toepassen van cloudtoepassing of servertoepassing van Minipak Boekhouding of Factuur.
Minipak Software heeft een landelijk netwerk van administratiekantoren die met ons samenwerken. Er is altijd een administratiekantoor in uw omgeving beschikbaar. Zij kunnen u helpen op uw eigen locatie met:
* inrichten van uw boekhoudprogramma
* BTW-aangifte
* IB-aangifte
* nakijken van uw boekhouding
* Uw boekhouding verzorgen
* Jaarrapportage en meer.