Wij adviseren u jaarlijkse ondersteuning te nemen.
We helpen u om alles uit het het boekhoudprogramma en het factuurprogramma te halen.
Het eerste jaar doorloopt u de hele boekhoudcyclus vanaf het inrichten van een administratie , BTW-aangifte doen, tot en met de eerste jaarafsluiting.
U kunt dan mailen en/of bellen met onze deskundige en vriendelijke helpdesk. Kosten € 60,00 excl. BTW / pakket/jaar.
Wij streven er naar alle aanvragen binnen een dagdeel te beantwoorden.
Het is bij Minipak mogelijk persoonlijk met een medewerker uw Minipak Boekhouding of Minipak Factuur in te richten / te leren begrijpen.
We loggen in op uw computer en behandelen doorgaans in 3 sessies van 1 uur stap voor stap, de onderwerpen die logisch zijn voor uw bedrijf of vereniging.
Heeft u specifieke vragen of zaken die u wilt aanpakken, waarbij u ondersteuning kunt gebruiken?
B.v. U wilt bestanden importeren, u wilt samen kijken of uw programma kan samenwerken met andere apps of programma’s, u heeft vragen over het toepassen van cloudtoepassing of servertoepassing van Minipak Boekhouding of Factuur.
Wij helpen u graag, We kijken mee in uw computer met Anydesk en kunnen op uw computer de toepassingen aanpassen en zorgen dat de extra vragen snel en vakkundig toegepast worden.
Kosten zijn € 65,00 / uur (in overleg)
Minipak Software heeft een landelijk netwerk van administratiekantoren die met ons samenwerken. Er is altijd een administratiekantoor in uw omgeving beschikbaar. Zij kunnen u helpen op uw eigen locatie met:
Wij helpen u graag een adminstratiekantoor in uw eigen omgeving vinden.